Fotovakschool basisopleiding; de eerste les
woensdag 2 april 2008, 22:32 | Marcel Wiegerinck | 29.747x gelezen | 27 reactiesGraag wil ik met jullie mijn ervaringen delen die ik elke twee weken op de Fotovakschool zal beleven op de basisopleiding en later op de vakopleiding. Eindelijk was het zo ver afgelopen zaterdag (29 maart 2008) de start van de basis opleiding aan de Fotovakschool.
» lees verder (657 woorden)









