Eizo CG241W monitor aangeschaft
zaterdag 19 juli 2008, 09:31 | Elja Trum | 10.019x gelezen | 12 reactiesEen paar maanden geleden heb ik de Eizo CG241W monitor aan een review onderworpen. Deze 24 inch breedbeeld LCD monitor beviel zo goed dat ik ook besloten heb er eentje aan te schaffen. Tot nu toe werkte ik altijd op een CRT monitor, maar het idee dat die kwalitief hoogwaardiger zijn is inmiddels echt achterhaald.
» lees verder (507 woorden)









