Hoe fotografeer je een wolkenkrabber
woensdag 11 november 2009, 20:18 | Ton Vingerhoets | 13.466x gelezen | 31 reactiesHow to photograph a skyscraper, vroeg ik me af na een telefoontje van SOHO China. De opdracht luidde een wervende fotoserie te maken van hun nieuwe project in Shanghai ofwel een skyscraper met de naam Exchange Building. Na een decennium succesvolle projecten in Beijing en elders in China wilde men voet aan de grond krijgen in Shanghai. Dit is SOHO's eerste en belangrijke project in deze stad.
» lees verder (1077 woorden)









