Digitaliseren van dia's; de keuze voor een filmscanner
maandag 28 december 2009, 14:37 | Erwin Derksen | 31.286x gelezen | 15 reactiesMede in de jaren '70 was het gebruikelijk om dia's in te zetten om foto's te bekijken. Ook bij mijn ouders lagen die al tijden te verstoffen. Nu is dan het plan opgevat om ze te gaan digitaliseren.. In dit artikel: De aanschaf van een geschikte scanner.
» lees verder (589 woorden)









