Eerste stappen in urban fotografie
maandag 23 maart 2009, 19:00 | Cor Jexo | 11.201x gelezen | 15 reactiesEen onderwerp wat mij eigenlijk al heel lang aanspreekt, maar waar het eigenlijk nooit eerder van is gekomen is Urban fotografie. Het onderwerp spreekt mij aan vanwege het hoge 'drama' gehalte. De gebouwen zijn door de jaren heen helemaal vergaan, waardoor ze voor mij interssant zijn om vast te leggen.
» lees verder (250 woorden)









