Op reportage met ISO 1600-4000
zondag 15 maart 2009, 21:58 | Ed Coenen | 8.344x gelezen | 14 reactiesEen paar weken terug was ik op uitnodiging van een heftruckfabriek in Berlijn om bij een verwerker van oud papier kennis te maken met hun nieuwe design-heftrucks. Het was grauw, grijs, miezerig en daarmee niet de mooiste dag om dit werktuig te bekijken. Er kwam nog een extra 'moeilijkheid' bij. De productie van het bedrijf moest blijven draaien.
» lees verder (256 woorden)









