Lightroom Workshop voor de Fotoclub
vrijdag 15 mei 2009, 23:40 | Elja Trum | 8.374x gelezen | 3 reactiesGisterenavond hebben ik en twee andere fotoclub leden (Huub en Mattijs) een workshop Lightroom gegeven op de fotoclub. Het was mijn eerste keer dat ik een (deel van een) cursus gegeven heb en ik vond het eigenlijk wel erg leuk om te doen.
» lees verder (398 woorden)









