Zwart-wit boek komt een maandje later
dinsdag 18 augustus 2009, 20:59 | Elja Trum | 6.691x gelezen | 13 reactiesAfgelopen vrijdag werd ik door Pearson gebeld met vervelend nieuws. Zij hadden mijn zwart-wit boek van de drukker ontvangen, maar waren niet tevreden over de kwaliteit van het boek. Sommige zwart-wit foto's waren niet echt zwart-wit, maar hadden een kleurtint. Gevolg is dat de drukker het boek opnieuw gaat drukken; helaas zal het hierdoor nog een maand duren voordat het boek uit komt.
» lees verder (382 woorden)









