Gebruik van focuspunten bij het scherpstellen
maandag 1 maart 2010, 23:14 | Johannes Klapwijk | 12.086x gelezen | 12 reactiesEen jaar of twee terug gebruikte ik eigenlijk altijd alleen mijn middelste focuspunt. Ik her-composeer de foto wel na het scherpstellen dacht ik altijd. En vaak gaat dat ook prima. Maar in sommige gevallen is het toch een stuk beter om daadwerkelijk gebruik te maken van je focuspunten.
» lees verder (355 woorden)








