Nikon expositie in Garderen
zaterdag 6 maart 2010, 14:03 | Liesbeth van Asselt | 11.062x gelezen | 6 reactiesHet leek wel of alles zich opstapelde, zo net voor ons vertrek naar Japan. Eén van de dingen die op het laatste moment nog moest gebeuren, was het inrichten van een (kleine) expositie van 14 in Nederland gemaakte natuurfoto's waarvoor ik door Nikon uitgenodigd was. Foto's selecteren en in passe-partout laten zetten, overleg met Nikon over het promotiemateriaal, CV schrijven, foto's inlijsten, de expositie inrichten, je kunt er maar druk mee zijn! Maar mede door de inzet van Nikon is het allemaal net op tijd gelukt.
» lees verder (185 woorden)









