Macrofotografie; eerste stappen in een kleine wereld
zaterdag 28 augustus 2010, 16:16 | Casper de Graaf | 11.521x gelezen | 11 reactiesNa al enkele tijd te fotograferen met enkele mooie objectieven zoals de Beercan en een 50mm f/1.4 prime werd mijn aandacht getrokken naar macrofotografie. Mede door artikelen hier van Ton Vingerhoets, Niels van der Perk en Johannes Klapwijk en in fotomagazines. Vroeger had ik altijd al de wens om een macrolens te kopen aangezien het onderwerp mij aanspreekt, evenals de (uitdagende) manier van fotograferen.
» lees verder (537 woorden)









