Photoshoot met Brenda
maandag 11 september 2006, 01:10 | Elja Trum | 11.871x gelezen | 0 reactiesDe afgelopen dagen ben ik erg druk geweest met fotograferen. Eerst de bruiloft en afgelopen zaterdag een photoshoot met model Brenda voor mijn werk. Een goede oefening voor mijn studiokunsten. Dit was eigenlijk de eerste echter uitgebreide schoot die ik met mijn eigen studioset gehad heb. Eerder had ik nog niet het idee dat ik de flitsers goed onder controle had, maar afgelopen zaterdag begon ik toch echt redelijk door te krijgen wat ik nu eigenlijk aan het doen was.
» lees verder (409 woorden)



Bladerend door de
Daar gaat 

