Nikon opent 'Nikonspeeltuin' in Rotterdam
maandag 22 oktober 2007, 19:44 | Richard Hijmering | 9.862x gelezen | 1 reactieEen tijdje geleden ben ik in Tokyo geweest waar ik onder ander het Sony building heb bezocht. Dit is een gebouw waar alle producten die geproduceerd worden door Sony tentoon gesteld staan. En niet zomaar tentoongesteld maar je mag overal mee spelen! Dit was natuurlijk een speeltuin voor een gadgetfreak als ik. Blijkbaar slaat dit concept voor marketing aan bij Japanse bedrijven want ook Nikon opent een product speeltuin. Maar in plaats van een groot gebouw in Tokyo of in New York pakken ze het kleiner en dichter bij de consument aan.
» lees verder (185 woorden)









