Gratis Apple Pro Series Seminar te Amsterdam
zondag 10 februari 2008, 20:02 | Elja Trum | 7.347x gelezen | 0 reactiesVan Canon ontving ik het bericht dat er aanstaande dinsdag een gratis seminair wordt gegeven in Amsterdam door Apple. Er zijn verschillende Pro Series-seminars die allemaal een uur duren. Zo wordt je als fotograaf wegwijs gemaakt in onder andere Apple Aperture. De dag is niet alleen gericht op fotografen, maar ook op video- en audioproducties.
» lees verder (135 woorden)









