Sony A900 bevestigd met 24 megapixel sensor
zaterdag 22 maart 2008, 19:54 | Elja Trum | 13.141x gelezen | 0 reactiesAnderhalve maand geleden werd reeds bekend gemaakt dat Sony aan een 24,7 megapixel sensor aan het werken was. Op de Photo Imaging Expo 2008 beurs in Japan zijn nu een paar nieuwe details bekend gemaakt over deze nieuwe camera; de Sony Alpha 900.
» lees verder (130 woorden)









