Een telelens is geen basisbehoefte
zondag 4 mei 2008, 19:41 | Elja Trum | 44.839x gelezen | 13 reactiesEen telelens heeft blijkbaar een soort magische aantrekkingskracht op mensen. Niet alleen veel beginnende fotografen willen er per se een hebben, maar ook als je ergens aan het fotograferen bent krijg je regelmatig de vraag hoeveel keer zoom de lens is die je gebruikt. Waarom deze aantrekkingskracht zo vaak voor komt is me niet duidelijk. Voor veel foto's heb je namelijk erg weinig aan een stevige telelens.
» lees verder (424 woorden)









