Gigapixel panorama tijdens de inauguratie van Obama
woensdag 28 januari 2009, 20:51 | Elja Trum | 7.672x gelezen | 0 reactiesWe hadden al aandacht geschonken aan de inauguratie van Obama, maar vanuit meerdere hoeken kreeg ik nog door dat er een enorme panoramafoto van het evenement beschikbaar is. 1.474 megapixels, om precies te zijn. Geschoten door David Bergman. Deze wil ik jullie natuurlijk ook niet onthouden.
» lees verder (96 woorden)









