Denk aan je cameraklok met wintertijd
zondag 25 oktober 2009, 17:08 | Elja Trum | 5.948x gelezen | 12 reactiesTenzij je van plan bent de hele winter geen foto's meer te maken is het verstanding ook even je camera mee te nemen bij het instellen van de wintertijd vandaag. Op de meeste camera's is dit eenvoudig aan te passen en sommigen schijnen het zelfs automatische te doen. De klok mag een uurtje terug.
» lees verder (32 woorden)









