Nikon CLS: Hoe werkt de flitser in TTL mode
zondag 8 november 2009, 23:18 | Gert Schipper | 20.545x gelezen | 0 reactiesHet is niet altijd even duidelijk hoe een flitser nu precies zijn werk doet tijdens het maken van foto's. Om dit te verduidelijken wordt in dit artikel beschreven wat er gebeurd op het moment dat je de ontspanknop indrukt. We gaan uit van een foto genomen bij normale binnenverlichting met de camera in diafragmavoorkeuze (A) op f/3.5 en de lichtgevoeligheid op 400 ISO.
» lees verder (482 woorden)









