Wintervakantie in Oostenrijk 2009
zondag 8 februari 2009, 17:16 | Peter van Veen | 8.627x gelezen | 8 reactiesAfgelopen jaarwisseling hebben we als gezin voor het eerst niet thuis doorgebracht. Eens een keertje weg van alle drukte en beslommeringen, en vooral: geen sociale verplichtingen rond het nieuwe jaar. Ik weet het, het klinkt wat asociaal, maar zo is het echt niet bedoeld. Lekker de dagen doorbrengen zoals je dat zelf in wil vullen en niet op de manier zoals van je verwacht wordt.
» lees verder (752 woorden)









