Voorbereiding is het halve werk..
zondag 5 april 2009, 12:11 | Casper de Graaf | 6.972x gelezen | 8 reactiesDonderdag 19 maart zou ik voor mijn studie gaan enquêteren in Twente maar dit ging onverwachts niet door. Wat doe je dan op zo’n onverwachte vrije dag die met zon overgoten is? Als amateurfotograaf pak je dan al gauw je camera, dus zo ook ik. In de middag rond een uur of twee de fiets gepakt en naar Baarn (provincie Utrecht) gereden met als doel om de opkomende lente vast te leggen in het Baarnse Bos en Landgoed Groeneveld.
» lees verder (461 woorden)









