Aanschaf van de Canon 5D Mark II
woensdag 22 juli 2009, 20:19 | Rick Vermue | 12.868x gelezen | 38 reactiesOok ik ben om, Canon heeft het voor elkaar, ik heb een 5D mark II aangeschaft. Nadat Elja de stap al eerder heeft gemaakt, heb ik hem nu ook gezet. Het stond niet in de planning, maar soms gebeuren er dingen waardoor je snel een beslissing moet nemen. Klinkt misschien vreemd maar ik zal het uitleggen.
» lees verder (693 woorden)









