Promote Control; Afstandsbediening voor HDR opname
dinsdag 29 september 2009, 20:25 | Freddy Stapersma | 11.603x gelezen | 10 reactiesVan de week heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb een Promote Control gekocht. Omdat mijn Canon maar brackets van drie opname kan maken, maakte ik nog wel eens gebruik van mijn laptop om samen met DSLR remote pro van Breeze systems een goede HDR opname te maken. Dat werkte perfect maar was wel wat omslachtig.
» lees verder (244 woorden)








