Fotofestival Epe 2010
woensdag 17 februari 2010, 22:24 | Elja Trum | 8.671x gelezen | 8 reactiesOp de laatste zaterdag van mei wordt dit jaar voor het eerste Fotofestival Epe gehouden. Het festival is opgezet door mede-blogger Liesbeth van Asselt, Martin Hogeboom en Joop Luimes met als doel het delen van de passie voor fotografie. Op de dag worden workshop, lezingen en demonstraties gehouden. Voor de prijs hoef je het niet te laten; de toegang bedraagt slechts 7,50 euro.
» lees verder (107 woorden)









