Pimp my Nikon D3
woensdag 7 november 2007, 19:35 | Elja Trum | 12.648x gelezen | 2 reactiesDe standaard Nikon D3 ziet er maar saai uit, aldus Flickr gebruiker Finteo. Hij ging aan de slag met Photoshop en het superhelden thema en paste de Nikon D3 aan naar zijn eigen smaak. Finteo geeft aan dat ie slechts een minuut of vijftien bezig is geweest per superheld camera. De resultaten zijn indrukwekkend en volgens mij zou er best een markt zijn voor dergelijke covers. Een keer wat anders dan dat standaard zwart.
» lees verder (101 woorden)









