Strobist oefeningen bij de fotoclub
zondag 22 november 2009, 23:06 | Elja Trum | 12.839x gelezen | 9 reactiesGisteren hebben we met de fotoclub een dagje modellen op de foto gezet. Dit leek me een prima gelegenheid om eens op mijn gemak te kunnen oefenen met de Strobist technieken. Vorige week heb ik daarover nog een leerzame workshop bij Martin Hogeboom gevolgd en het leek me slim om de geleerde technieken in de praktijk te brengen.
» lees verder (679 woorden)








