Avondfotografie bij Paris Photo 2009
donderdag 26 november 2009, 22:57 | Liesbeth van Asselt | 10.121x gelezen | 7 reactiesAfgelopen weekend waren we met achttien fotografen in Parijs voor Paris Photo, een tentoonstelling in het Louvre waar een topselectie van galeries en uitgevers uit de hele wereld werk van de fotografen uit hun stal laten zien. Het was verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen er op de tenstoonstelling Paris Photo af komen. Daar kunnen we met onze Nederlandse festivals als Noorderlicht en Naarden alleen maar van dromen!
» lees verder (194 woorden)








