Portret cursus bij ImageLab; Dag 2
zondag 4 november 2007, 09:13 | Richard Hijmering | 8.639x gelezen | 4 reactiesDeze dag werden we een beetje aan ons lot overgelaten. Na een kort gesprekje werden we snel in het diepe gegooid. De bedoeling was dat we van begin tot eind een fotoshoot zouden doen en daarvoor hadden we zelf attributen meegenomen die het model kon gebruiken. Het model was nog niet aanwezig toen we begonnen en in de tussen tijd konden we beginnen met opstellen en lichtmeten. Dit was best lastig om te doen omdat we nog niet echt een idee hadden van wat we wilde doen en we natuurlijk ervaring misten.
» lees verder (992 woorden)









