Importeren van fotoapparatuur; soms de moeite waard
maandag 9 juli 2007, 21:58 | Elja Trum | 16.485x gelezen | 2 reactiesGisteren schreef ik een stukje over de (mogelijke) nieuwe importheffing waarover aanstaande dinsdag besloten wordt. Momenteel zitten er echter op een heleboel producten ook bepaalde heffingen, vaak zijn die heffingen ook een barierre om iets te bestellen in het buitenland. In de praktijk zijn die heffingen echter helemaal niet zo eng en, zeker bij de wat duurdere apparatuur, loont het de moeite ook even over de grens te informeren.
» lees verder (236 woorden)









