Schuim in Miami; nieuwe Sony reclame
woensdag 16 april 2008, 20:11 | Elja Trum | 7.997x gelezen | 5 reactiesNa eerdere commercials met stuiterende ballen, verf en play-doh zijn we aardig wat gewend van Sony. In lijn met deze eerdere commercials heeft Sony nu een nieuwe reclame gemaakt voor haar digitale camera's, waaronder de Alpha serie. Ditmaal wordt de stad Miami bedolven onder het schuim.
» lees verder (108 woorden)









