Fotograferen door het vliegtuigraampje
maandag 23 november 2009, 22:50 | Ed Coenen | 12.689x gelezen | 14 reactiesOnder vakantiefotografen is het fotograferen van de wolken vanuit het vliegtuigraam een favoriete bezigheid, is mij verteld. De wolkenpartijen imponeren. Zelf vlieg ik een paar keer per jaar voor reportagewerk, maar ik in het vliegtuig er nooit mijn camera bij gepakt. Een paar weken geleden toch maar wel gedaan. Fotograferen vanachter het ovale raampje vol krassen, vegen en vlekken.
» lees verder (352 woorden)








