Een Walimex statief van eBay; is dat nou wat?
vrijdag 4 december 2009, 23:12 | Freddy Stapersma | 11.882x gelezen | 5 reactiesVoor mijn panorama fotografie kreeg in een vraag om enkele panorama's te schieten in HDRI output voor 3D render werk. Nu was mijn zelfbouw statief die ik daarvoor gebruikt recent overleden en zocht ik naar een vervanger. Redged zou met een systeem komen die interessant was maar werd nog niet geleverd. En ik had haast! Walimex had wel net een statief uitgebracht die naar mijn idee de juiste elementen bezat.
» lees verder (625 woorden)








