Adobe TV en de Adobe Media Player
zaterdag 12 april 2008, 20:20 | Elja Trum | 8.351x gelezen | 0 reactiesAdobe heeft afgelopen week de Adobe Media Player gelanceerd. Dit is een soort luxe podcast client waarmee je eenvoudig internet video's kunt kijken. Het mooie eraan is dat nieuwe video's van een site die je interessant vindt automatisch gedownload kunnen worden zodat je ze kunt bekijken wanneer je dat uit komt en zonder dat je een internetverbinding nodig hebt. Allemaal leuk en aardig, maar als Adobe niet tegelijkertijd Adobe TV had gelanceerd had ik er niet over geschreven.
» lees verder (127 woorden)









